søndag den 31. januar 2010

Fredag den 29.01.2010
Dagen i Wellington stod for det første på solskin. Dernæst en dejlig tur op af et lille top, til den Botaniske Have, vi nød udsigten ud over Wellington, og også de smukke blomster og træer, vi kunne have valgt, at tage med en cabel-car der op, hvis vi ellers havde lyst til at stå i kø, sådan ca. 1 time vil jeg tro.
Efter turen til den Botaniske have, var vi lige en tur inde i selve byen, også for at snuse lidt til bylivet. Vi fik en dejlig frokost på en fortovs restaurant, og fortsatte vores vandring gennem byen, vi kom forbi parlamentet som er en flot bygning.
Sidst på eftermiddagen kørt vi igen hjem til vores campingplads for at gøre klar til lørdag morgen, hvor vi tager afsked med Nordsøen.
Vi havde dog en lille sjov oplevelse da vi skulle parkere bilen, vi kørte alligevel selv derind, parkometeret ville ikke godtage vores kreditkort, så gode råd var dyre, men jeg fandt da en politibetjent der var så venlig, at hjælpe os, men da vi kom tilbage havde NJ, betalt med kontanter, jeg misforstod noget, og troede vi havde betalt 3 gange, så da der kom en parkeringsvagt, fik jeg fat i ham, og han hjalp os med at køre vores kreditkort igennem, men nu havde vi altså betalt 2 gange, vent til der kommer en der skal parkere,
var vagtens kommentar, og så sted vi der, men nu tilbage til den rare politimand, han havde forklaret mig hvor kontoret var, så for fredens skyld, fik jeg NJ med derhen, og halleluja, jeg fik mine 12 dollars retur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar